lørdag 31. desember 2011

Farvel, 2011...

Godt nytt år! Happy New Year! 明けましておめでとう!新年快乐!

Bare en liten post på årets siste dag for å si at jeg fremdeles er i live. Jeg har flere halvferdige innlegg som bare ligger og venter på å bli postet, men jeg har virkelig tatt dette med å ta juleferie seriøst i år. Det er ganske mange år siden sist jeg og laptopen tilbrakte såpass mye tid fra hverandre, og jeg må ærlig innrømme at det har vært litt deilig. Må nok satse på å ta meg datafri litt oftere i 2012, ja.


I dag var planen egentlig å dra på fest og ha det gøy med venner, men i og med at jeg våknet med hodepine i dag, og i og med at jeg i tillegg følte huleboersyndromet kicke inn, bestemte jeg meg for å bare ha en rolig feiring hjemme sammen med familien i stedet. Stine er derimot klar for å gjøre Jevnaker utrygg, og etter å ha tatt det obligatoriske nyttårsbildet på fjortisvis (baderomsspeilet er en sikker vinner), kastet hun seg ut av døren og inn i en ventende bil. Så... nå er det meg, mamma, tante Åse, bestemor og to livredde katter. Party!


I det minste fikk jeg en anledning til å bruke min knallrosa leppestift fra MAC. Jeg vet nemlig ikke helt om jeg tør å gå med den i offentlighet riktig enda, men siden jeg bare skal være her hjemme, er det ingenting som stopper meg.

Nå hviskes det om sen dessert i sofakroken, så nå tror jeg nok at jeg skal gå og spise meg god og rund. Et av nyttårsforsettene mine går nemlig ut på å slutte å spise kaker/is/potetgull/godteri (for det har jeg jo aldri prøvd før...), så jeg må stappe i meg slike ting så lenge jeg kan - altså i to timer og syv minutter til. Fighting!


Vi snakkes i 2012, godtfolk. Year of The Hunger Games. *fangirl*

Hvordan har din nyttårsaften vært?

10 kommentarer:

  1. Hurra for innesitting! Det liker man! Og jeg synes du kler den rosafargen ;) Jeg spiser ikke godt i uka, men bare på lørdager! Fungerer rimelig greit! :D GODT NYTTÅR!

    SvarSlett
  2. Uffda, håper du ikke gikk inn i det nye året med hodepine. Det med å slutte å spise slike ting har jeg gitt opp for lenge siden, men tror jeg med fordel kan begrense det litt. Ikke så lurt å ha slikt som hverdagskost, noe jeg har hatt den siste måneden :P

    SvarSlett
  3. Godt nyttår til deg og! Jeg synes familiekvelder kan være vel så koselig, og du kan jo alltids feste med vennene dine en annen dag :) Synes forresten at leppestiften din kledde deg veldig godt, så det ingen grunn til ikke å gå med den i offentlighet :)

    SvarSlett
  4. Så flotte bilder :) jeg koste meg masse i går :) Alle gode ønsker for 2012!

    SvarSlett
  5. God! Jeg leser The Hunger Games for andre gang for tiden, er så fantastisk bra<3 May the odds be ever in your favor!

    SV: Trene og spise sunt er jo et veldig bra mål å ha da! Jeg ønsker deg masse lykke til med det nye året(:

    SvarSlett
  6. Så fine bilder :)
    Min nyttårsaften var helt grei. Den kunne vært bedre!

    SV: Tusen takk og godt nyttår ja :)

    SvarSlett
  7. SV;hehe,bra at nyttårsfeiringen var ok :) Er ikke store greiene her hjemme heller,vi var kanskje ute i 5 minutter ut i det nye året å så på raketter før vi gikk inn igjen pga tåka kom. Kan skjønne at du er livredd for fyverkeri. Jeg holder meg laaangt unna når de skal skytes opp. Du får ha lykke til med nyttårsforsett treningen:)

    Bør vel prøve å få kommet meg opp av sofaen også. Har vunnet en sprek giveaway og skal få 3 gavekort på Elixia treningssenter. hehe. It's a sign!

    SvarSlett
  8. Hehe nyttårsaften er oppskrytt uansett!:) Godt nyttår ihvertfall da!:)))

    SvarSlett