fredag 4. mars 2011

Minner fra Seoul

Siden det i dag er akkurat ett år siden jeg og Katinka dro på vår lille 'spontantur' til Seoul, tenkte jeg å poste noen bilder fra turen jeg aldri la ut på Japan-bloggen min. The good, the bad and the ugly!

Med 'ugly' mener jeg hovedsaklig det første bildet...


Dette var vår første kveld i Seoul, der det jeg trodde var ferdignudler viste seg å være mikrobølgeovn-spaghetti. Vi hadde ikke mikrobølgeovn på hostellrommet vårt. Oops. Jeg prøvde først å spise dem kalde, men det var såpass nasty at jeg endte opp med å spise opp sjokoladekjeksene til Katinka i stedet...



Changgyeonggung.





Namsangol Hanok Village.






Til vår store glede oppdaget vi det norske flagget i Itaewon!


Gyeongbokgung.







Seoul, sett fra veien opp mot N Seoul Tower.




Inne i N Seoul Tower var det en butikk der man kunne kjøpe fliser, dekorere dem og henge dem opp på veggen.


Hengelåser hengt opp av lykkelige par som et symbol på deres evige kjærlighet. Eller noe sånt.

Jeg kan ikke tro at det har gått et helt år siden vi trasket språkforvirrede rundt i Seouls overbefolkede gater. Det var en morsom (men kald) tur, til tross for at en plutselig snøstorm den siste kvelden førte til at vi en stund fryktet å ikke rekke flyet vårt tilbake til Japan! Heldigvis gikk det bra!

Gode minner!

1 kommentar:

  1. Det var mange fine bilder :) Du er heldig som er og reiser, sikkert kjempe morsomt! :D Også har du kjempe fint design.

    SvarSlett