torsdag 3. mars 2011

Cuteness overload!

Da jeg skulle flytte inn i den nye leiligheten min, var jeg på desperat jakt etter et blomstrete sengesett som skulle matche den girly, romantiske følelsen jeg ville at soverommet mitt skulle reflektere. Det viste seg å bli en vanskelig jakt, i og med at de fleste blomstrete sengesettene jeg snublet over lignet mistenkelig på bestemors gamle gardiner - og jeg mener det ikke på en positiv måte.

Nå viser det seg at jeg i stedet for å tråle Kid/Princess/Hansen & Dysvik heller skulle ha vendt blikket østover, mot Japan. Til purikura, gatemote, Hello Kitty og til alltid like fantastiske Liz Lisa og deres Chambre a Coucher-linje.


Jeg vil ha! Det er akkurat noe slikt jeg var ute etter!


Hvorfor visste ikke jeg at Liz Lisa hadde en egen (liten) interiør-/room wear-linje mens jeg fremdeles bodde i Japan? I følge mine undersøkelser ble den lansert i fjor, på et tidspunkt da jeg fremdeles befant meg i soloppgangens rike. Er det fordi jeg alltid ble litt satt ut av dukkedamene med blomstrete sommerkjoler og hår på størrelse med Grønland hver gang jeg beveget meg i nærheten av en Liz Lisa-butikk, mon tro? So not fair!

Jeg kunne ha sovet som en prinsesse nå...

Jaja, nå vet jeg i alle fall hva jeg skal se etter neste gang jeg drar til Japan. Noe som - hvis jeg får med meg noen - forhåpentligvis ikke blir sånn altfor lenge til.

2 kommentarer:

  1. Åh, skjønner at du vil ha dette, det var helt utrolig nydelig! <3

    SvarSlett
  2. sv; "tyvärr" så spiste jag dem men dem var helt underbara! Godaste jag någonsin har ätit ^^

    SvarSlett