lørdag 4. juni 2011

Pusekatter.

Jeg har også i dag gjort mitt ytterste for å slippe å lese til kinesisk muntlig, inkludert (men ikke begrenset til) å gå ut med kameraet hengende over skulderen for å ta bilder av alt og ingenting. Til min store glede var det full katte-bonanza bak huset vårt, med så mange som fire katter ute samtidig. Photo time!

Pusur



Milkshake











Ødipus



Og til de som lurer på hvor min elskede Pearl var under hele denne fotoseansen...



Hun lå og solte seg på trammen!

Jeg er så absolutt ingen mesterfotograf, ei heller har jeg et fancy-schmancy speilreflekskamera eller en mastergrad i bilderedigering, men jeg synes da noen av bildene ble litt søte allikevel!

(Føler også at jeg må forklare kattesituasjonen litt, før jeg for alvor blir stemplet som en gal kattedame. Pearl og Milkshake tilhører oss, Pusur tilhører tanten min som bor i leiligheten i underetasjen, og Ødipus er en tidligere villkatt (?) turned kjælegris, som halvveis har flyttet inn i buskene bak huset vårt.)

3 kommentarer:

  1. hehe, fine bilder av kattepusene:) elsker å knipse bilde av familie kattepusen vi har hjemme. Men hun liker ikke så godt å bli tatt bilde av.Du får ha lykke til med lesingen,kjenner igjen den følelse å unngå ting man egentlig burde gjøre. been there done that:D
    SV;hehe:) elsker tzatziki,men anbefaler souvlaki. det finner i alle kjøtt varianter, i går prøvde jeg mixed grill mykonos,som er en variant av det. hvor du får et par kjøttslag,poteter,saus og litt grønt på tallerken:)

    SvarSlett
  2. Jeg kjenner følelsen av å prøve å unngå øving til prøver (og eksamener også...)
    Skjøøøønne kattene, og NYDELIGE bildene, Tonje! Jeg klarer ikke engang å plukke favoritten :')

    SvarSlett
  3. Jeg skjønner deg godt. Har selv ikke ofret skolebøkene mange tanker denne helgen, selv om jeg bør begynne å lese til muntligen snaart. Tenk at din er om noen timer! Iiiik. Kjenner jeg blir småstresset over at min nærmer seg, men det blir utrolig deilig når det hele er over. Jeg er spent på når på dagen jeg må ha den. Det beste er kanskje bare å ha den tidlig sånn som deg, og bli ferdig med det. Jeg likte Milkshake som kattenavn, utrolig orginalt. Lykke til i morgen!!!

    SvarSlett