onsdag 1. februar 2012

En god latter forlenger livet.

Kristen Bell er så herlig.



Forstår henne godt, jeg. Jeg hadde også brutt fullstendig sammen dersom noen hadde tatt med et dovendyr inn i huset mitt. De er søte! Jeg så et i Ueno Zoo i fjor sommer, og jeg sverger på at pupillene mine umiddelbart ble hjerteformede. Jeg var tre sekunder fra å bryte meg inn i buret, kaste dovendyret over skulderen og løpe så fort beina mine kunne bære meg.

Jeg gjorde det ikke, da.

Tviler på at jeg hadde orket å løpe Tokyo rundt med et stort dovendyr på ryggen uansett.

16 kommentarer:

  1. Løpe rundt med dovendyr på skuldrene! Fantastisk! :)
    (Jeg digger bloggen din, forresten! Legger til på blogg<3liste!)

    SvarSlett
  2. Dovendyr er jo søøøte da:) hehe

    SvarSlett
  3. Hahaha, morsom video! Helt enig i at dovendyr er utrolig søte!

    SvarSlett
  4. hahahahha, uff, fikk tårer i øynene selv på slutten jeg! :-P Hun er herlig , og for en selvironi, som tar med seg det videoklippet der å viser på tv, omg! :-D

    SvarSlett
  5. JEG VIL HA!!!!! Vil og ha vaskebjørn...;)

    SvarSlett
  6. Haha, jeg fikk faktisk også tårer i øynene i slutten, uten at jeg skjønner hvorfor. Elsket reaksjonen hennes, som et lite barn på 31 år. Har tilgode å se et dovendyr på ekte, men fikk ikke mindre lyst nå!

    SvarSlett
  7. SV;Helt enig med deg:) Hun er en inspirasjon! Men tror det må bare bli med tanken å møte henne.hehe. Men man vet jo aldri:)

    SvarSlett
  8. SV: Takk Tonje... Jeg tok bilder, lekte meg med Wordfeud og duppet litt i går ;)
    Den boken må jeg sjekke ut ;) Takk for tips ;)

    SvarSlett
  9. Hadde vært morsomt å sett da!! :) Hehehe den vidoen er priceless!

    SvarSlett
  10. Jeg vil også ha et dovendyr! Noe så søtt :-) hehe

    SvarSlett
  11. Hahaha! Jeg døde da jeg så det klippet. For et nydelig dyr :) Elsker reaksjonen hennes da, priceless!

    SvarSlett
  12. Dovendyr er nydelige :D

    SV: Tusen takk (: Det hørtes fantstisk deilig ut.. Jeg savner å sette meg ned å bare lese en bok uten å bli forstyrret av noe!

    SvarSlett
  13. Åh, jeg begynte nesten å gråte av latter da jeg så denne videoen. Kristen Bell er så utrolig søt, og litt halvgal, haha. Jeg har aldri sett et dovendyr da, så hvem vet? Kanskje jeg hadde reagert på samme måte x)

    SvarSlett