torsdag 9. februar 2012

Bursdag og julaften.

Jeg fikk pakke i posten i dag! Jeg fikk pakke i posten i dag! Pakke i posten! PAKKE I POSTEN!


Gleden er til å ta og føle på her i huset. For meg er det å få pakke i posten omtrent det samme som å ha bursdag og julaften samtidig. Jeg mistenker det er derfor jeg nettshopper såpass mye. De som sier at penger ikke kan kjøpe lykke, kan bare gå og kaste seg utfor nærmeste stup med en gang. Penger kan definitivt kjøpe meg lykke - i alle fall midlertidig.

Uansett, inni pakken fant jeg dette:


Skin Food Avocado Leave-in Fluid til mitt knusktørre og brusete hår, og MISSHA The Style Creamy Matte Lip Rouge PK02, en fantastisk pen, rosa leppestift til hverdagsbruk. Har jeg noen gang nevnt at jeg er lettere avhengig av koreanske skjønnhetsprodukter? De kan virkelig sine saker der borte. Huden og håret mitt takker Pierre Omidyar hver eneste dag for at han utviklet eBay, for uten ham hadde de vært dømt til en tilværelse proppfull av billigprodukter fra H&M, og den tanken liker de ikke.

Jeg ble såpass fornøyd med leppestiften at jeg til og med tok et bilde av leppene mine for å vise frem den fine fargen. La det imidlertid under spoilertag, så jeg kan slippe å se de noe rynkete vinterleppene mine på display hver gang jeg klikker meg innom bloggen min i tiden fremover.

Fargen er det i det minste ingenting å si på... - KLIKK HER



Det var egentlig det jeg hadde på hjertet i dag. Resten av ettermiddagen og kvelden skal jeg bare kose meg med nye episoder av de fleste favorittseriene mine, i og med at jeg har vært en veldig dårlig TV-slave de siste dagene. Bring on the drama! *happy dance*

16 kommentarer:

  1. Heiii, jeg synes du har både fine tenner og lepper, jeg!!!! Ps. PAKKE <3

    SvarSlett
  2. Så morsomt med pakker i posten!:) Elsker det selv! Hvorfor ser jeg ikke bildet?! Harh?

    SvarSlett
  3. ELSKER PAKKER!! OG SPESIELT NÅR DET ER KJEKKE TING OPPI!!
    SV: Hmm, det er ikke noe kjekt i det hele tatt. Hestevalget har jeg også gjort, er hestejente til min hals, men fikk beskjed om å holde meg borte fra hesteryggen en stund av legen. Så nå er jeg litt på å begynne igjen da, men har ikke vært på ryggen siden november..

    Synes du skal ta opp igjen ridingen, kanskje bli stalljente..slik at du får ri gratis? Det er jo en utrolig dyr hobby. Men om man gjør litt arbeid mot riding er jo den ganske fair..hestepasser feks.

    SvarSlett
  4. Mennesker som mener man ikke kan kjøpe lykke, vet ikke hvor de skal handle :) Jeg er veldig glad i å få pakker i posten selv!

    SV: Hehe. Tror det er sjeldent man finner noen som liker å gå til tannlegen :)

    SvarSlett
  5. Fikk lyst til å nettshoppe nå bare for å få pakke, men håper fornuften seirer, for det tror jeg ikke jeg kan ta meg råd til akkurat nå. Er så mye som jeg gjerne skulle kjøpt. Syntes det var en fin farge, og syntes ikke du har store tenner! Likte navnet på den avokadogreia. Skin food. Hehe. Er den parfymert forresten? Hørtes nemlig ut som noe for håret mitt :)

    SvarSlett
  6. Pakke i posten! Alltid kjekt :)
    Koreanske skjønnhetsprodukter, altså? Hmmm.

    SvarSlett
  7. Pakker er MORSOMT å få! Stilig farge på leppestiften! Håper du hadde en fin torsdag! Har også vært ne dårøig tvslave i det siste. Må nok gjøre opp for det ikveld/inatt:)

    SvarSlett
  8. Sv; Hehe, forstår veldig godt hva du mener. Jeg har også en viss orden i kaoset, men det er dessverre ingen andre som finner frem. Så siden Tony skal flytte inn, tenkte jeg det var greit å få litt mer system på ting, slik at han finner frem også. ;)

    SvarSlett
  9. Åååh, kjenner igjen den følelsen ja, når man får noe spennende i posten ! :-D Jaa, du vet sikkert av mange skjulte skatter vi andre her i landet ikke vet av, heldiggrisen! :-) Leppestiften var bare rååfin da! :-) Kjempesøt farge :-)

    SvarSlett
  10. SV;Skjønner det:) Må kutte ned på noen tvserier som den tvslaven jeg er. Men gled deg til sesong 2!:)

    SvarSlett
  11. Elsker pakker :D

    SV: Ja du har nok et poeng ;) Blir trist at OTH snart er slutt ja... :(

    SvarSlett
  12. Pakker i posten er såå deilig! Det er liksom så ille å gå og vente på å få den, og hver dag tenker man "har jeg fått den i dag?". og jeg får sånn hentelapp først, og da må jeg vente til neste dag med å hente pakken, og det er såå ille!!

    Og følelsen av å ha pakken i hendene når man henter den er ubeskrivelig!!:D

    SvarSlett
  13. Merker også at jeg blir en anelse lykkelig hver gang jeg får pakke i posten :-)

    SvarSlett
  14. Pakker er virkelig det beste som finnes, det gjør meg så lykkelig! Er egentlig ikke så viktig hva som er inni en gang, det er bare morsomt å få!

    SvarSlett
  15. Haha! Herlig! Vet hvordan du har det, både når det kommer til shopping og TV :-D

    SvarSlett