søndag 31. juli 2011

Hooray, yay, thank you very much!

I dag - i et anfall av ren kjedsomhet - surfet jeg rundt på eBay. Plutselig surfet jeg innom en fantastisk butikk (RubyRubyShop, for spesielt interesserte) proppfull av koreanske skjønnhetsgodsaker. Ord kan ikke beskrive hvor høyt jeg elsker asiatiske (og da særlig koreanske) skjønnhetsprodukter, og det sier seg selv at slikt er vanskelig å få tak i her i det kalde nord. Du kan jo derfor sikkert tenke deg hvordan jeg reagerte da jeg snublet over det som fra nå av helt sikkert blir min nye favorittbutikk.

Tre små klikk, og fantastiske produkter er på vei hjem til Tonje. Ren magi.

Siden jeg først var så godt i gang med handle-asiatiske-produkter-prosessen, surfet jeg like godt innom Ichibankao og plukket med meg et par bokser med japansk hårfarge også. Jeg synes nemlig at de har litt penere farger enn det man får tak i her hjemme, så det skal bli spennende å se hvordan det blir.


- Palty hårfarge i fargen Milk Tea Brown.
- Perfect Cover B.B. Cream #23 fra MISSHA.
- Lovely Cookie Blusher #1 fra Etude House.
- Peach Sake Pore Essence Mask Sheet fra Skin Food.


Jeg er superfornøyd, og gleder meg stort til pakkene dukker opp i postkassen min. Bankkontoen min er derimot en anelse mer deprimert, og gleder seg stort til pengene fra Lånekassen tikker inn. I og med at skolen starter om litt over to uker, burde det ikke være sånn altfor lenge til.

5 kommentarer:

  1. Det høres så eksotiskt ut! :') Ps. jeg liker det nye designet!

    SvarSlett
  2. Veldig kult design! Må ta en titt innom dem siden, så veldig bra ut!

    SvarSlett
  3. hehe,man blir fort revet med når man er på onlineshopping:) Fine ting du har kjøpt deg da=)
    SV;Burde begynt med dette jobbingsøkingen i begynnelsen av år ,så jeg fikk opptjent noe penger til skolestart. Men voila så gikk tiden så innmari fort og nå er vi ca 2 uker unna skolestart. Jeg har søkt en del jobber i Oslo,og det kan bli litt småproblematisk med helgejobbing når jeg tenker på det ettersom jeg bor litt på landet,og på lørdager er det litt dårlig busstilbud. Men man kan alltid ty til foreldre :) hehe. Men har jo ikke fått noe svar ennå.
    Du får nyte ferien og gratulere med dagen som kommer(tilfelle jeg glemmer å si 'gratulere'). Fikk litt penger til bursdagen min som var i juli,det kom godt med. men flyr ut like fort:) hehe

    SvarSlett
  4. Hehe! Skjønner godt hvorfor du bare måtte bestille da ja! Bankkontoen min lider alltid, men men så mage fine ting man får da!:)

    SvarSlett